2012. december 3., hétfő

Megint Napsi


Rendezgetem a papírokat a ficni fecniket, hogy mi kell, mi nem kell, amikor kezembe kerül egy cetli, rajta írás. Napsi mesélt nekem, én meg jegyzeteltem. Kár lett volna, ha véletlenül a kukában végzi.

- Anya, amikor vittünk téged valahová, ahol kint vártak Téged a Hédi, Bejus meg a Rita....
- Ja amikor a Ritához vittetek .
- Igen oda, akkor amikor mentünk haza, akkor egy kék színű Suzukis nagyon felturbózta magát és ezerrel ment és a feje is mérges volt, akkor ha meglátták volna a Biztosurak, akkor téleg megbüntették volna.

A lap alján dátum 2012. 11. 21. És még az is oda van írva, hogy Napsi mondta és segített leírni. Mert mindig fel kell Neki olvasni, hogy mit írtam, Ő kijavít ha rosszul jegyzeteltem és örömmel nyugtázza, ha a végén kiemelem a cetlikén a segítségét.

Nincsenek megjegyzések: